Otthoni ruhák amelyek átveszik a bezárt
életmódunkat
Mivel a járvány arra kényszerített, hogy a szabadban lévő időtöltést beltérre cseréljük, számos embernek
otthon kellett dolgoznia és a legtöbb társasági eseményt le kellett mondania. Amikor az egyébként hatalmas,
globális világunk hirtelen a képernyő mögé és a négy fal közé zsugorodott.
Mivel a fogyasztók hosszabb ideig maradnak otthon, és kevesebb pénzt költenek, a kiskereskedők
emellett számíthatnak arra, hogy a otthoni ruházat népszerűvé válik. A nők esetében ezek lehetnek
feldobható ruhák, luxuspizsamák,míg a férfiak könnyű szövetek,rövid ujjú ingek és rövid
garnitúrák vásárlása felé néznek a melegítőnadrágok és pulóverek alternatívájaként.
Mivel, hogy nem volt hova menni így az öltözködésünk teljesen megváltozott. A divatos ruházat utáni
igényünk teljesen megtorpant és az otthoni ruhára való keresletünk pedig nőtt és hamarosan fő
divat választásunkká vált.
Igyekszünk az otthon töltött perceinket minél kényelmesebben és vidámabban tölteni. Ennek
következményeképp olyan ruhadarabokat választunk melyek stílusosak viszont igen kényelmesek.
ÚJ!
Fenntarthatóság iránti érdeklődés
Ami igen meglepő, hogy a világjárvány megnövelte a fogyasztók érdeklődését a fenntarthatóság iránt és
örömmel látható, hogy azokat a cégeket választják melyek jártasak ebben a témában.
Egyre tudatosabbak az emberek azzal kapcsolatban, hogy mit választanak illetve, mibe öltöznek. Ezen
pontok figyelembe vétele, ahelyett, hogy trend lenne, inkább a fogyasztói gondolkozásmód változásának
tekinthető. A vásárlók jobban odafigyelnek majd arra, hogyan bánnak a vállalkozások dolgozóikkal és a
bolygóval.
A társadalmi okok hitelessége és átláthatósága továbbra is prioritást élvez és a márkáknak meg kell próbálniuk
valódi és pozitív változást elérni. Ezek a szempontok meghatározó tényezők lehetnek, hogy a fogyasztók kiben
döntenek márkahűséget.
Otthoni ruha a szabadban
Mivel az elmúlt hónapokban megszoktuk, hogy kényelmes társalgó ruhákat viselünk, felveti a kérdést, hogyan
akarunk öltözködni, ha lesz okunk újra felöltözni?
Köztudott,hogy a vásárlók előnyben részesítették a nappali ruházatot a globális bezárás idején. Bár a világ újra
kinyílik, nem jelenti azt, hogy ezek a cikkek teljesen eltűnnek. Az otthoni irodákat létesítők számának
növekedésével a kényelmes szövetek és ruházat valószínűleg megmarad ebben az új munkamódszerben
Ez azonban nem azt jelenti, hogy nem akarunk kiöltözni és hogy az ilyen típusú ruháinkat csökkenteni fogjuk.
Viszont az a tény már felmerülhet, hogy a jól megszokott kényelmet, melyet valljuk be igen gyorsan megszoktak az
emberek, miként fogják leváltani.
Különösen érdekes látni, hogy a megváltozott életstílusunk mit jelent azon márkák számára amelyek közvetlen
ellentétben állnak az otthoni ruházatot gyártókkal.
Ami a jövőt illeti, úgy tűnik az otthoni ruha iránti kereslet nem valószínű, hogy leapadna. Mivel az ügyfelek
megtapasztalták a szép otthoni környezet és a kényelmesebb, áramvonalasabb gardrób gondozásának előnyeit,
nehezen elképzelhető, hogy felhagyjanak ezzel a gyakorlattal.
Jövő a kényelemben
A ruhák kényelmét jutalmazó elmozdulás arról tanúskodik, hogy a divat egy folyamatosan fejlődő iparág, amely
tükrözi az általunk megélt időket. Ha a járvány előtti életet a kényelmes sportos öltözék jellemezte, a járvány idején
az öltözködési kódot néhány szinttel feljebb csúsztatták a kényelmi skálán.
Míg a világjárvány utáni öltözék valószínűleg egy kis luxust ad otthoni ruháink megjelenéséhez. Legyen szó
anyagi eredetű, vagy kifejezetten csillogó ruhákról.