Kedves Látogató!
Nagyon örülünk neki, hogy Te is Igényes vagy arra, hogy mit viselsz és keresed a jó minőségű, sokáig hordható modelleket, amik megérik a befektetést. Mi a Dressánál azt az elvet valljuk, hogy nincsenek félmegoldások, hogy nem éri meg olcsó ruhákat vásárolni a távolkeleti- és az élelmiszerboltokból.
Minél több annál jobb - vagy mégsem?
De hogyan is jutottunk odáig, hogy egy egész webshop-ot szenteltünk a kizárólag jó minőségű, megbízható öltözékeknek?
Szeretnék megosztani veletek egy személyes történetet arról, hogy hogyan nőttem ki én és a családom a "fast fashion", vagyis a manapság olyan divatos "egyszer-használatos" ruhák vásárlásából.
Mindenki életében van olyan időszak -leginkább fiatalabb korban- amikor fontosabbnak tartja, hogy minél több ruhája legyen a szekrényben ahelyett, hogy a minőségre, vagy az egyediségre törekedne. Nálunk sem volt ez másképp. Bementünk egy "fast fashion" boltba, ahol ha valamit kellően akciósan árultak akkor biztosan megvettük. Nem számított, hogy annyira nem is tetszett, nem állt jól, vagy csak szimplán borzalmas volt az anyaga, mi akkor is megvettük - "Dehát legalább megint volt egy új ruhadarabunk!"
Az olasz példa
Szerencsére gyorsan megértettük, hogy ennek igazából nem sok értelme van. Ebben sokat segítettek nekünk olasz barátaink, akiktől sokat tanultunk az igényes öltözködés fortélyairól. Ez az idő egybe esik a cégünk alapításával is amikor egyre többet jártunk Olaszországba árubeszerzés céljából. Ezek az utazások mindig többnaposak voltak és sűrűn ismétlődtek. Ilyenkor mindig szinte együtt éltünk az olaszokkal. Például esténként együtt vacsoráztunk valamelyik partnerrel. A hosszas beszélgetések a finom olasz ételek és borok kíséretében észrevétlenül, de lassan kezdték átformálni a gondolkodásmódunkat.
Ismerkedtünk az új anyagokkal, stílusokkal, igényes öltözékekkel. A "dolce vita" érzés minket is a hatalmába kerített. Ezt a szót a nemes értelmében kell kezelni. Ez nekik tényleg arról szól, hogy szeretnek igényesen öltözködni, finomakat enni (itt különösen a minőségre és nem a mennyiségre utaznak), szeretik a jó kocsikat és persze a nőket, akiket nagy tisztelettel és alázattal vesznek körül. Folyton udvarolnak és kedveskednek, de csak a jóízlés határain belül.
Ilyen környezetben ugye nem csoda, ha kicsit már néha olasznak éreztük magunkat .
A webshop megszületése
Azóta jó pár év eltelt és mi egy teljes webshopot építettünk fel a slow fashion szellemiségében.
Nagyon hálás vagyok, hogy az életem ilyen nagy fordulatot vehetett a hiánygazdaság és a tipikus kelet európai öltözködési lehetőségek után.
Aki ma igényes, kényelmes, divatos, de mégis tartós öltözéket szeretne az biztosan jól fog járni nálunk. Ezért dolgozunk én, a családom és a munkatársaim nap mint nap: hogy ezt az álmot megvalósítsuk.
Csányi Zoltán
Magyarország Első Zokni Csereprogramjának ötletgazdája,
A Dressa.hu, korábban harisnyadiszkont alapítója
A Magyar Posta jószolgálati nagykövete
és az Ecommerce Hungary egyesület tagja
Nézd meg a DRESSA Collection termékeit:
Normál ár:
2 990 Ft
Special Price
1 390 Ft
Normál ár:
3 990 Ft
Special Price
2 490 Ft
Normál ár:
3 990 Ft
Special Price
1 990 Ft
Normál ár:
3 990 Ft
Special Price
1 990 Ft