62/552-507   Hol tart a
rendelésem?
0item(s)

Jelenleg még üres a bevásárlókosarad.

BELÉPÉS A FIÓKBA

KOSÁR



Kijelentkezés

Product was successfully added to your shopping cart.

Rossz Testtartás

A rossz testtartás számos fájdalmas problémát: derékfájást, hátfájást, nyakfájást, és vállfájást okozhat. Tartásjavító hátpánttal, talpbetéttel, vagy speciális gyógypapuccsal javíthatunk a tartásunkon és csökkenthetjük az ebből fakadó panaszokat. Válaszd ki, hogy melyik megoldással fogod javítani a tartásodat!

Húzd ki magad és felejtsd el a fájdalmat!

Annyiszor mondják kiskorunkban a felnőttek, hogy húzzuk ki magunkat, ne görnyedjünk már annyit, mert úgy marad a hátunk. Mi meg fittyet hányunk rá, mert nehogy már még ebbe is beleszóljanak, meg jó nekünk így görnyedten is!
Aztán telnek az évek és mi továbbra sem figyelünk oda az egészségünkre: egész nap ülünk, nem sportolunk, és mindenhova kocsival járunk.

Ennek az életmódnak előbb, vagy utóbb meglesz a következménye. És itt nem olyan következményekre kell gondolni, hogy majd rosszul fogunk kinézni, mert elhízunk és rossz lesz a tartásunk (bár nagy a valószínűsége, hogy ezek is jelen lesznek), hanem olyanra ami bizony már fájdalommal is fog járni. Az évekig, évtizedekig tartó mozgástalan ülőéletmódnak és kialakulhat gyulladás, gerincsérv, folyamatos akut fájdalom a nyakunk, vállaink, hátunk, és a derekunk tájékán.

Ilyenkor szoktunk orvoshoz, esetleg masszőrhöz fordulni, akik talán tudják kezelni a fájdalmat gyógyszerrel és kezelésekkel, de ez nem feltétlenül szünteti meg a fájdalom forrását: a mozgásszegény ülő életmódunkat.
Bizony, bizony - ha valaki tényleg meg akarja szüntetni az ízületi és gerinctáji fájdalmakat, akkor ott valószínűleg többre lesz szükség, mint egy gyulladáscsökkentő gyógyszer szedésére.

Változtasd meg a rossz testtartásodat!

Elsősorban úgy lehet javítani a tartásunkon, hogy gyógytornász segítségével rehabilitációs mozgást végzünk, majd szépen lassan az életünk részévé tesszük a heti minimum háromszori mozgást. Van, hogy egy kis mozgás is csodákat tud tenni, de ha folyamatosan életvitelszerűen műveljük, akkor szinte biztos a siker és a minél kevesebb fájdalommal járó élet.

A tartásjavító heveder hatásai

Ha a mozgás bevezetése mellett egyéb eszközöket is be akarnánk venni, akkor nagyon jó ötlet lehet egy tartásjavító hátpánt, heveder beszerzése. Ez a pánt nem engedi, hogy görnyedten tartsuk magunkat és a viselésével folyamatosan emlékezni fogunk arra, hogy egyenes háttal üljünk, álljunk, vagy sétáljunk.

Talpbetét és gyógypapucs: a jó tartás alappillérei

A tartásjavító hátpánt mellé egy speciális talpbetét, vagy gyógypapucs viselése is javíthat a tartásunkon. Érdemes lehet egy ortopéd szakemberrel is egyeztetni arról, hogy nekünk személy szerint milyen talpbetét, vagy lábbeli lenne ideális a tartásunk javítása érdekében.